Saturday 2 April 2011

Tempahan Header

Rasa header owg laen cantik (bkn ckp aku la)..


Nak header yg cantik cantik??


Jd follower saya, dan blh tinggal kan message kamu kt cni.



  1. Bagi warna dan gambar ko owg nak
  2. Tulisan yg ko owg nak ad kt header
  3. Blog ko owg
Tu jer yg ko owg kena sedia tok tuan nie.. Tp header mesti lah bukan saya yg wt, tp ialah puan saya yg wt.. Header saya pun dy yg wt.. Ko blh g tgk blog dy www.pamperchild89.blogspot.com 
Heaader dy pun cantek gak..

Waktu tok siap header hny ambil 2 ari jer (cepat kan??)

Tapi.. Tempahan header nie kena charge..
Satu header RM5..

Ad request laen blh tinggal kan message anda gak.

Ni adalah antara karya dan puan saya..

Header 1
Header 2
Header 3
(dapat crop background u keluar dr gbr tok header)
Tab menu 1
Tab menu 2
Tab menu 3

No comments:

Post a Comment